БРЕГАЛНИЧКИ ПОРТАЛ

ИДЕНТИТЕТ НА РЕГИОНОТ

Како актерката Камерон Дијаз на врв на светска слава замина од Холивуд за да продава вино?

HTML Image as link Имате потреба од нов веб сајт?
An image from Squarespace
Пренеси го гласот

Одбила филмски договори од 20 милиони долари за да продава шишиња вино од 20 долари.

Тогаш Камерон Дијаз имала 46 години.

На самиот врв на својата кариера.

HTML Image as link НЕТКРИЕНО БОГАТСТВО ОД ТРАДИЦИЈА, ПРИРОДА, ИСТОРИЈА...
An image from Squarespace

Една од најплатените актерки во Холивуд. Вкупна заработка од над 7 милијарди долари. Нето вредност од 140 милиони долари.
Можела да избере кое било сценарио. Да добие која било плата. Да работи со кој било режисер.

Наместо тоа, таа си заминала.

Се пензионирала целосно од глумата. Без турнеја за збогум. Без последен победнички круг.

Сите мислеле дека е луда.
-„Оставаш милиони на маса.“
-„Актериките не се откажуваат само на врвот.“
-„Што ќе правиш, ќе почнеш одново во доцните 40-ти?“

Не ѝ било гајле што мислат тие.

Еве што Дијаз знаела дека им недостига на сите други:

Парите не биле проблем. Проблемот било тоа што самата нејзина работа престанала да ѝ служи на нејзиниот живот.

Па, во 2018 година, седејки во својата кујна со својата пријателка Кетрин Пауер, пиела вино. Зборувале за животот, надополнувајки се една со друга како што прават пријателите.

Потоа во еден момент помислиле.
„Ние го сакаме виното. Што всушност има во ова?“

Го свртеа шишето. Нема список на состојки. Нема нутритивни факти. Ништо. Тогаш сфатиле дека нешто не е во ред. Виното е еден од ретките потрошни производи каде што нема никаква транспарентност.
Нема состојки. Нема барања за обелоденување. Ништо.

Почнале да истражуваат. Она што го открија ги шокираше.
Винската индустрија дозволува над 70 адитиви во секое шише. Не мора да ви каже за ниту еден од нив.
Хемиски пестициди на грозјето. Животински нуспроизводи во преработката. Додадени шеќери. Концентрати. Бои.

Во тоа време, 90% од американските лозја користеа груби хемиски пестициди.
И никој не мораше да му каже на потрошувачот ништо за тоа.

Дијаз и Пауер веднаш решиле да го променат тоа.
Требаше да создадат бренд на вино изграден врз целосна транспарентност.
Органско грозје. Без адитиви. Без животински производи. Целосно обелоденување на состојките.
Едноставен концепт.

Но, винската индустрија не беше заинтересирана:
-„Отсекогаш сме го правеле ова.“
-„Не можете да го промените системот.“
-„Кој мислите дека сте?“

Добиле отпор од сите. Винари. Дистрибутери. Трговци на мало.
Прописите биле различни од која било друга индустрија. Лиценцирањето беше комплицирано. Дистрибуцијата беше блокирана.

Дијаз претходно изгради успешни бизниси. Пауер беше ко-основач на Who What Wear.
Но, ова беше сосема нова територија.
Па тие се фатија за работа.
Тропнаа на вратите. Буквално. Допреа до секој што сакаше да слуша.
Пронајдоа лозја кои практикуваат органско земјоделство. Го научија процесот на производство. Изградија односи од нула.
Склучија партнерство со Абот Волф, кој стана нивен извршен директор. Пронајдоа луѓе кои разбираа дека прават нешто различно.
Две години работа.

Потоа удри Ковид.

Мораа да го одложат лансирањето неколку месеци. Почекајте го вистинскиот момент.
Во јуни 2020 година, лансираше Avaline.
Две вина. Бело и розе. Органско грозје. Целосна транспарентност. 20 долари по шише.
Во рок од два месеци, тие станаа бестселери во категоријата ултра-премиум бела мешавина.

Не поради нејзината слава. Бидејќи производот всушност беше различен.
Луѓето сакаа да знаат што пијат. Тие сакаа транспарентност. Тие сакаа органско.
Дијаз се вклучи во нешто што индустријата го игнорираше.
Денес, Авалин генерира милиони годишни приходи.
Тие ја проширија линијата. Додадоа пенливи вина. Зголемена дистрибуција.
И брендот продолжува да ги надминува сите очекувања.
Сето тоа затоа што 46-годишна актерка си замина од Холивуд за да реши проблем во нејзината кујна.
Таа ги замени филмските сценарија за етикети за вино.
Таа се откажа од плати од 20 милиони долари за да изгради нешто што ѝ е важно.
И таа докажа дека вашиот врв во една индустрија не мора да биде ваш плафон.
Во која кариера останувате само затоа што веќе сте инвестирале време?
Кој проблем го игнорирате затоа што не е во вашата индустрија?
Дијаз остави милиони на маса за да започне одново со виното на 46 години.
Таа помина две години учејќи сосема нов бизнис. Беше одбиена од индустријата. Сепак, продолжи да се залага.

Затоа што разбра нешто што повеќето луѓе одбиваат да го прифатат.

Успехот во една област не те заробува таму. Ти дава слобода да почнеш одново.

Твоите минати победи не ја дефинираат твојата иднина. Тие ја финансираат.

Престанете да мислите дека сте премногу етаблирани за да се свртите.

Почнете да размислувате како Камерон Дијаз.
Оттргнете се од она што повеќе не ви служи. Дури и ако добро се исплати.

Најдете го вашиот разговор во кујната. Решете го вашиот проблем со транспарентноста. Изградете го вашиот двегодишен план.

И никогаш не дозволувајте никој да ви каже дека е предоцна да изградите нешто ново.
Понекогаш најдобрите бизнис идеи доаѓаат кога ќе престанете да ги бркате парите.

Затоа што кога ќе го изградите она во што навистина верувате, парите сепак следат.

Размислувајте на големо.

Креирано од:


Пренеси го гласот
HTML Image as link Интернет портал за афирмација на земјоделието
An image from Squarespace