Вака во Јапонија ја одржуваат богатата традиција на производство на здрава домашна храна и овозможуваат афирмација и развој на локалното производство на храна.
Во многу јапонски продавници, кутиите за овошје и зеленчук содржат мал портрет на земјоделецот кој ги одгледувал.
Оваа практика ја зајакнува транспарентноста и гради лична врска помеѓу одгледувачите и потрошувачите — претворајќи го секое купување во момент на благодарност.
Купувачите велат дека чувствуваат поголема доверба и благодарност кога можат да го видат лицето зад процесот за производство на храна.
Тоа е нежна, прекрасна традиција каде што земјоделството се среќава со раскажувањето приказни, потсетувајќи ги сите дека храната има човечко срце зад себе.


СЛИЧНИ ОБЈАВИ
Ефектите од „Sasquatch Bigfoot“ врз туризмот и американската економија
Работилница за експериментална фотографска техника- Морденсанж
Морничавата приказна зад фотографијата „4 деца на продажба“ — 1948 година