БРЕГАЛНИЧКИ ПОРТАЛ

ИДЕНТИТЕТ НА РЕГИОНОТ

ЛЕГО го скрши мразот и почна со дизајн на играчки за возрасни

Пренеси го гласот

Линијата на играчки на  Дански toymaker е специјално насочена кон возрасни, и покрај враќањето на некоја радост од детството, може да го намали стресот и вознемиреноста.

ЛЕГО е еден од најпопуларните брендови за играчки во светот.

Додека возрасните купат LEGO играчка за деца, многу малку ќе  добијат за себе, доколку  сакаат да градат комплексни сетови, или да купат комплет за носталгија или, всушност, се професионални архитекти кои ја користат архитектурната серија за изградба на прототипови, според компанијата.

ЛЕГО сака да го промени ова. Возрасните се неискористен пазар кој ЛЕГО сака да го насочи кон својата нова и ангажирачка линија на играчки , која е дизајнирана како премиум искуство за возрасни кои бараат забава, односно за ангажирање на нивната креативна страна но и да го намалат стресот додека играат.

LEGO елементите од Technic, прават линии со меѓуповрзувачки пластични прачки и делови кои се користат за креирање на напредни модели со сложени технички функции, и кожи за хартија кои би требало да бидат обоени (игра за возрасни бои) од страна на играчот.

Материјалите на Techic се користат за изградба на скелет за хартија од риба (сите тековни дизајни се од риба), а потоа може да се управува со опрема за да се направи рибата да се врти.

Целта на линијата е да се користи уметничка креативност како начин да се направат возрасните да се релаксираат. Можеби линијата е составена и како риба, бидејќи гледањето во аквариуми исто така треба да биде многу релаксирачко.

Овој проект беше започнат од LEGO идеите, платформата за играчки за иновации со отворен код. Луѓето можат да ја поднесат сопствената идеја за дизајн или да гласаат за идеите на другите луѓе. Ако проектот добие 10.000 гласови, компанијата ќе ја разгледа за можно користење и ако идејата се користи, оригиналниот дизајнер ќе добие 1 отсто од приходите од авторски права.

LEGO ја претстави идејата на Indiegogo за 46 долари поединечно, пазарната цена му е  66 долари. Основниот сет доаѓа со  риба која  ќе се продава за 15 долари.  Но ЛЕГО ја надмина целта  од 1,334 проценти и зголеми 1,4 милиони долари.

Том Доналдсон, шеф на Креативниот плејбек во групата ЛЕГО, изјави за “Брза компанија” дека компанијата одлучи да привлече луѓе како начин да се мотивираат возрасните кои не се редовни градители на ЛЕГО и како начин да поканат нови корисници да помогнат во креирањето на идните производи.

ЛЕГО ќе биде еден од најпопуларните хобија за намалување на стресот на возрасните.

Креирано од:


Пренеси го гласот