Ханс Зимер ( роден на 12 септември 1957) — е германски филмски композитор и музички продуцент. Тој е познат по создавањето на музиката на преку стотина филмови вклучувајќи ги Кралот Лав (1994), Гладијатор (2000), Последниот самурај (2003), Темниот витез (2008) и Почеток (2010).

Ханс пораснал во Германија и се школувал во Англија, каде завршил во приватно училиште. Уште како дете поседувал во својот дом пијано а краток период бил и на часови, но многу брзо се откажал бидејќи ја мразел дисциплината на формалните лекции. Како тинејџер се преселил во Лондон каде учел во Hurtwood House.
Својата кариера ја започнал компонирајќи на синтесајзер во 1970-тите во групата Krakatoa.. Исто така соработувал и со Buggles, како и со италијанската група Krisma која била формирена во 1976 година.

Во 1980 година, Цимер соработувал со Стенли Маерс, филмски композитор кој компонирал музика за над шеесет филмови, со кој основале студио во Лондон. Тие заедно работеле кон спојување на традиционалниот оркестарски звук со електронските инструменти.

Пресвртница во неговата кариера се случила во 1988 со филмот Дождовен човек. По една година ја прифатил понудата компинирајќи ја музиката од филмот Возејќи ја г-ца Дејзи.
Интересни факти за препознатливиот Ханс Зимер:

Роден е како Ханс Флоријан Зимер во Франкфурт на Мајна, Германија на 12 септември 1957 година.
Тој го поминал своето детство во Кенигштајн-Фалкенштајн, но се преселил во Лондон за време на својот тинејџерски период.
Неговата мајка била музичар, а татко му бил инженер и пронаоѓач. Неговиот татко го охрабрувал да се вклучи во креативни процеси на создавање.
Неговиот татко умрел кога Ханс бил само дете и се посветил на музиката за да избега од тагата. Тој еднаш изјавил: “Музиката беше мојот најдобар пријател”.
За време на интервјуто во 2014 година, тој открил дека е Евреин и се сеќава на времето кога неговата мајка избегала во Англија во 1939 година.
Ханс ја започнува својата кариера со бендот Krakatoa во 1970-тите. Тој свири на синтисајзер во групата.
Шпанската музичка група Мекано го поканила Зимер и тапанарот Кан од Хелден бенд за да настапи во живо во Сеговија во 1984 година. Албумот “Мекано: Ен Концеерто” вклучува две песни од изведбата во живо.
Тој се приклучил на британскиот “Punk” бендот “The Damned”, за да копродуцира сингл во 1980 година со наслов “Историја на светот, дел – 1.” Ова беше вклучено во албумот “Црниот албум”.
За време на неговото време во Лондон, тој исто така напишал неколку мелодии за реклама за компанијата Air Edel Associates.
Зимер и Мајерс заедно работеа на филмовите “Месечината”, “Успехот е најдобрата Одмазда”, “Незначајност” и “Мојата прекрасна Laundrette”. Тие работеа кон спојување на електронски инструменти со оркестарски звук.
1987 филмот “Последниот цар” ја освои наградата Оскар за најдобра оригинална тема. “Зимер беше продуцент на филмот.
Неговиот прв филм како продуцент со самостојна филмска тема беше “Терминална експозиција”, во 1987 година во режија на Нико Масторакис.
Во интервју за Би-Би-Си рекол дека “Одење по злато” беше многу забавно. Тоа е вид на работи што ги правите кога немате кариера. Боже, јас само се чувствував толку среќен бидејќи оваа работа ми ја плати киријата најдолго време. “
Најголемата пресвртница во неговата кариера дојде во 1988 година кога беше замолен да создаде музика за филмот “Дождовен човек” од режисерот Бери Левинсон. Неговата музика беше номинирана за Оскар во 1989 година.
Сопругата на режисерот Левинсон ја слушнала музиката за драмата “Светско одделение”, составена од Зимер. И двајцата беа импресионирани од резултатот и го ангажираа веднаш за “Rain Man”.
За неговата музика за “Rain Man”, тој изјави: “Рејмонд ликот всушност не знае каде е. Светот е толку различен од него. Тој, исто така, може да биде на Марс. Значи, зошто не ја измислиме сопствената светска музика за свет што навистина не постои? “
Тој бил голем обожавател на Пит Хајкок во деновите како тинејџер. Тие заедно соработувале во филмот “Телма и Луиз” од 1991 година од Ридли Скот.
На Зимер особено во прилог му дошла работата за анимациските студиа на Волт Дизни почнувајки од анимацијата “Кралот Лав”. Успехот на неговата музика за овој анимиран филм се должи на фактот што тој отиде во Африка да ги користи афричките хорови и тапани запотребите на неговите композиции
Тој доби Оскар за најдобра оригинална тема, награда Златен глобус и Греми за неговиот прв анимациски филм “Кралот лав”.

Тој целосно ги користи синтисајзерите наместо традиционалните оркестарски инструменти за “Crimson Tide”, во 1995 година. Таа ја освои наградата Греми за главната тема на филмот.
Кога постигнуваше резултати за “The Last Samurai”, тој почувствувал дека многу малку знаел за јапонската музика. Тој направил детално истражување и сватил дека колку повеќе студирал, толку помалку го знаел.
Тој бил зафатен со други проекти и ја одби понудата да работи за “Пиратите од Карибите: Проклетството на црниот бисер”. Подоцна овој ангажман отиде кај неговиот колега Клаус Баделт. Сепак, подоцна Циммер обезбедил неколку теми кои биле користени во филмот.
Тој купил пијано за 200 долари и го искористил за да ја создаде музиката за “Шерлок Холмс” во 2009 година.
За продолжението “Шерлок Холмс: Игра на сенки”, имал соработка со романски виртуозни музичари. Заедно со режисерот Гај Ричи, Ханс заминал во Словачка, Италија и Франција за истражување во оваа музика.
За темата “Џокер”, во “Темниот витез”, Зимер ја користел уникатната мелодија на својот пријател Мартин Тилман, свирена на виолончело. Тој понатаму рече: “Сакав да напишам нешто што луѓето навистина ќе го мразат”.
Тој ја основал сопствената продукциска компанија “Медиумски вентури”, но поради некои правни прашања подоцна ја сменил во “Далечинско управување”.
Тој употребил електронска манипулација за француската песна “Не, не е за жалење” за да создаде тема за филмот “Почеток” во 2010 година. Звукот на рог во резултатот стана главна карактеристика на филмот.
Тој ја посветил својата ѕвезда на Холивудската патека на славата, примена во декември 2010 година на неговиот пријател Рони Часен, убиен во Беверли Хилс, само еден месец претходно.
Ханс се приклучил на Фарел Вилијамс од “Нептунс” за да состави песна за 84-та награда за Оскар во 2012 година.
Тој снимил песната со наслов “Аурора” за да собере пари за жртвите на “Пукањето на Аурора 2012”. За време на снимањето на “The Dark Knight Rises” во театарот во Аурора, напаѓачот отвори оган и уби 12 лица, а неколку други беа повредени .
Тој се приклучи и на други музичари како што се Фарел Вилијамс, Џони Мар, Мајкл Ајнзигер, Џунки XL, Андреј Кавчински и Стив Мазаро, познат како “Великолепниот шести”, за да состави песни за филмот “Amazing Spider-Man 2” во 2014 година.

Тој откри во едно интервју дека тој се пензионира од компонирањето на песни за суперхеројските филмови, бидејќи тој смета дека е премногу тешко да се компонира за “Бетмен против Супермен: Зора на правдата
Неговото презиме во Германија значи “соба” или “комора”.
Првпат се оженил со Вики Каролин на 19 март 1982 година. Бракот траел 10 години и тие се разведоа на 7 април 1992 година. И двајцата имаат едно дете заедно.
Тој во моментално живее со својата втора сопруга Сузан во Лос Анџелес. Има три деца од овој брак.
Тој ја оценува тематската песна од филмот “Напад врз областа 13” во 1976 година од страна на режисерот Џон Карпентер како негова омилена тема на сите времиња.
Еднаш за време на интервју тој изјавил дека се чувствува дека германските производители го заборавиле за музичкиот состав на нивниот германски јазик. Веднаш потоа бил ангажиран за германскиот филм “Лора ѕвезда” во 2004 година.
Тој беше номиниран во 2006 година за наградата “Филмски композитор на годината” од Здружението на филмски критичари на филм.
Дејли телеграф објави листа на “Топ 100 живи гении” во 2007 година, во која беше вклучено и името на Зимер.
Тој го постигна својот 100-ти најдобар резултат од неговата кариера за филмот “Последниот самурај”.