Словенечкиот народен театар Драма е национален театар во Љубљана, Словенија, најпознат по својот конзервативен репертоар, вклучувајќи ги и класичните европски драмски текстови избрани од современи некомерцијални европски и словенечки теми. Нејзиното седиште е Љубљанскиот драмски театар (Љубљанска драма) на југоисточниот дел на Словенечкиот музеј за природна историја и југозападно од Универзитетот во Љубљана.
Театарот е наследник на првата претстава за драмски претстави на словенечки јазик, изведена на 24 октомври 1867 од страна на Словенечкото драматично друштво во просториите на Љубљанското читачко друштво. По распадот на Австро-Унгарија, таа беше преименувана по краткотрајната држава на Словенци, Хрвати и Срби, како Националниот театар, а во 1919 година како Провинцискиот театар. Во Кралството Југославија беше преименуван во Кралскиот театар.
За време на Втората светска војна во словенечките земји, функционираше под имињата Државен театар и Словенечкиот народен театар на ослободената територија. По војната, беше преименувана во драма на Словенечкиот народен театар. Нејзиното сегашно име, СНГ ДРАМА, датира од 1992 година.

Ова Словенечко народно гледалиште „Драма“ од Марибор синоќа ја отвори драмската програма на фестивалот „Охридско лето“ носејќи ја претставата „Самрак на боговите“ во режија на еден од најпродуктивните хрватски режисери Далибор Матаниќ.
„Самрак на боговите“ обработува исклучително тешка тема, фашизмот и безнадежнните позиции и страдања на човекот во тоа време, но и покрај тоа, актерите со својата извонредна театарска игра, на сцената во Центарот за култура „Григор Прличев“ создадоа автентична театарска магија што беше наградена со бурни аплаузи.
Преку спротивставеноста на политиката и интимните манипулации, особено во поглед на меѓучовечките односи, претставата „Самрак на боговите” покажува колку детално нацистичката влада манипулира со своите граѓани години пред официјалното започнување на Втората светска војна. Актерската екипа беспрекорно ги долови случувањата непосредно врзани за двете судбоносни вечери, палењето на Рајстагот во 1933 година и Ноќта на долгите ножеви, неколку месеци подоцна.

Дејствијата се случуваа во куќата на имотното семејство фон Ешенбек кое припаѓа на самиот врв од елитното германско општество. Двете ноќи кобно влијаат врз животот на целото семејство, на целокупното германско општество, но и на европскиот и светскиот поредок. Семејството ги убива сопствените водачи додека не се уништи самото, и тоа поради единствена причина – бидејќи подлегнало на идеите за подобра држава.
Театарската претстава „Самрак на боговите“ во март годинава ја освои наградата за најдобра претстава на првиот Фестивал на балканските културни простори „Театар на крстопат“ во Ниш. Словенечкото народно гледалиште „Драма“ на овој фестивал доби режисерско признание, за најдобар сценограф, а Петју Лабовиќ беше прогласен за најдобар млад глумец. Наташа Матјашец Рошер ја доби наградата за најдобра женска улога за улогата на бароницата Софи фон Ешенбек, која и синоќа, на „Охридско лето“, уште еднаш покажа фасцинантна актерска зрелост и ја насочуваше енергијата на целиот театарски ансамбл.
Претставата е направена според сценариото на Лукино Висконти, Енрико Медиоли и Никол Бадалуко.