Брегалнички Портал

Вести од Багалничкиот регион.

Погледнете ги овие 7 најдобри здравствени навики од Далечниот Исток

Пренеси го гласот

Некои од овие практики може да изгледаат невообичаени за Запад, но нивните здравствени придобивки се едноставно непобитни.

Илјадници години пред модерната медицина, цивилизациите на Далечниот Исток почнале да развиваат здравствени и лековити практики кои се уште се во употреба денес. Со векови подоцна, древните обичаи и понатаму ги проникнуваат источните култури. Сеуште можете да ги видите луѓето што го користат својот “Чи” во паркот како што правеле нивните предци.

Додека за првпат на Далечниот Исток би можело да биде невообичаено да се видат боречки вештини во паркот, со часови да седат во една позиција или да се јадат нозете на свињата, овие обичаи имаат скриени здравствени придобивки што може да ги откријат тајните на долговечноста. Погледнете ги:

1. Пијте многу чај

Кога ги посетувате земјите на Далечниот Исток, нема да видите  многу луѓе како пијат кафе. Тие многу повеќе  остануваат  хидрирани со топол чај. Луѓето го ставаат својот зелен или улонг чај во стаклен термос за да пијат додека се во движење.  Истражувањата покажуваат дека чајот има огромни здравствени придобивки. Оние кои пијат една чаша зелен чај го намалуваат ризикот од мозочен удар за дури 35%! Да не зборуваме дека  тоа помага при губење на тежината, ги штити коските, го зголемува имунолошкиот систем и го промовира здравјето на срцето.

2. Не седете во иста положба подолго време

Во последно време, штетите со седење во текот на денот станаа проблем . Се чини на Далечниот Исток, тие знаеја за ова многу пред да разбере  останатиот свет. Одете на Далечниот Исток, и наместо да седнете, ќе видите луѓе кои стојат клекнати  со минути на неколку разновидни начини … или дури и со часови! Иако не е лесно во почетокот, има тони здравствени придобивки. Клечењето работи на многу мускули, вклучувајќи ги и истегнување на бутовите,  ја зголемува флексибилноста, ги корегира проблемите со грбот и ги зајакнува јадрите мускули.

3. Избегавајте го сонцето

Секој од Истокот ќе добие шок кога би ги  видел неговите пријатели на сонцето да се сончаат со часови. Тоа е затоа што азиските култури имаат тенденција да се кријат од сонцето секогаш кога е можно. УВ зраците од сонцето може да предизвикаат стареење, дехидрација, изгореници и рак на кожата. Кој рече дека чадори биле само за дожд? Ако отидете во Далечниот Исток, можете да користите чадор само за да се заштитите  од топлината.

4. Јадете цело животно

Одењето низ азиски пазар би било зачудувачко за нас. Тамо може да се среќаваме со пилешки нозе или ушите на свињите за продажба. Секако не можеме  да се справиме со мислата дека јадеме  “непријатни” бутови, да го консумираме целото животно, од нос до опашка, но тоа има многу здравствени придобивки. Отпадоците  имаат  многу хранливи материи како витамин А, витамин Д, витамин Б и магнезиум. Кожата и коските, исто така, обезбедуваат одличен извор на глицин, и  амино киселината против стареење која се наоѓа во колагенот која ги зајакнува зглобовите и коските. Освен тоа, јадењето на целото животно го сметаат за комплетно здравје, и како што вели нивната поговорка, “не го фрлајте она што го сакате!”

5. Изберете топла вода дури и во летниот период

Верувале или не, пиењето ладен чај или ладна вода изгледа многу смешно за повеќето од Далечниот Исток бидејќи тие консумираат млаки или топли пијалаци. Зошто? Ладна вода има корист во топлината, но  водата на собна температура помага да се олесни застојот, го детоксифицира телото и природно ја ублажува болката (вклучително и грчеви во зглобовите и менструалниот циклус). Според античката кинеска медицина пиење топла вода во утринските часови исто така го активира дигестивниот систем и го стимулира протокот на крв.

6. Останете згодни, без разлика колку сте стари

Прошетка низ град или парк во Кина, вие сте обврзани да се среќавате со групи на постари луѓе кои практикуваат Таи Чи, ниско-влијание, бавно темпо која е форма на боречки вештини. Активноста вклучува балансирање на некој “Qi”, или внатрешна животна сила, преку движење и медитација. Истражувачите откриле дека постарите луѓе кои редовно ја изведуваат оваа традиционална кинеска техника “умот и телото” имаат корист од намалување на крвниот притисок и подобро здравје на срцето.

7. Јадете повеќе риба

Од суши до сушени коски од риба, диетите на Далечниот Исток се богати со морска храна. Иако тоа не може да помогне само при вашиот здив, јадење риба и морски плодови прават чуда за вашиот ум и тело. Морската храна е богата со витамини и минерали. Риби и школки исто така содржат омега-3 масни киселини, главен градежен блок на мозокот кој ги промовира хормоните за здравјето и ја намалува депресијата.

Креирано од:


Пренеси го гласот
WP2Social Auto Publish Powered By : XYZScripts.com