Брегалнички Портал

Вести од Брегалничкиот регион.

Само 15 минутно пешачење на дневна основа драстично може да го промени вашето тело

Пренеси го гласот

Физичката активност е важна за вашето ментално и физичко здравје. Сепак, не секој може да оди во сала или теретана. Некои луѓе работат цело време, и немаат време да си посветат време на себеси.

Време да престанеме да се грижиме бидејќи 15-минутната прошетка може да ни даде некои големи придобивки. Пешачењето може да додаде седум години во вашиот живот, а исто така го оптимизира целокупното здравје.

Санџа Шарма, професор по наследни срцеви заболувања во спортската кардиологија во Универзитетската болница “Св. Џорџ” во Лондон, објаснува дека не можеме да го избегнеме стареењето, но дефинитивно можеме да го одложиме.

Можете да бидете здрави и во вашите седумдесетти години, а исто така можете да живеете и во деведесеттите години. Физичката активност ви дава уште 3-7 години од животот.

Здравствени придобивки од редовните прошетки:

bregalnickimarketing
  • Висок крвен притисок – Прошетајте секој ден за да го намалите крвниот притисок и да го контролирате.
  • Варење – Познатиот физиотерапевт Тара Алихем открила дека одење го подобрува варењето.
  • Мобилност и болка во телото-  Шетајте секој ден за да ја подобрите вашата мобилност, особено оние со ПАП, одење е навистина важно за овие лица.
  • Силни коски-  Редовната физичка активност ги прави вашите коски цврсти и ја зголемуваат нивната густина. Шетајте секој ден за да го намалите ризикот од остеопороза.
  • Когнитивни перформанси –  Неодамнешните студии покажаа дека редовните прошетки ги подобруваат когнитивните перформанси кај поединци од секоја возрасна група.
  • Долговечноста – Бидете сигурни и посветете им се на вашите прошетки секој ден. Фонтаната на младоста не постои, но ќе живеете подолго ако пешачите секој ден.
  • Расположение –  Студијата од 2016 година покажа дека 20-минутните прошетки ја подобруваат самодовербата на учесниците. Исто така, помага да се справите со непријателството и лутината.

Пешачењето е лесно, но мора да се направи удобно. Бидете сигурни дека ќе ги носите вистинските чевли и вашата облека треба да биде пријатна. Носете нешто светло и удобно, и не одете кога е премногу жешко надвор.

Пијте многу вода и носете шише со вода со себе. Ако не можете да одите сами, замолете ги вашите пријатели да ви се придружат. Можете и да слушате некоја музика. Прошетајте на места каде што ќе бидете смирени и среќни.

Креирано од:


Пренеси го гласот